mandag den 24. november 2014

NOVEMBER, Tips

TRÆK KOGLERNE PÅ SNOR

Kogler er smukke og kan bruges på mange forskellige måder både ude og inde.
I weekenden fik vi samlet en stor portion grankogler.



Hver enkelt kogle er blevet bundet fast til en snor med et lille stykke ståltråd. Koglerne sidder skiftevis til højre og venstre, med ca 2 cms mellemrum. På det øverste foto har jeg bundet 5 stykker snor med kogle på sammen og hængt dem op i loftet.


Jeg har mange slags kogler liggende og vente som skal bruges til andre projekter.

2 kommentarer:

  1. En anderledes måde at bruge kogler på. Rigtig inspirerende, når man har samlet i sækkevis.
    Vi bruger dem ellers til optænding i brændeovnen.
    Hvor har du fundet de fine cederkogler?? Er de fra DK?
    Tak for en god ide.
    Hilsen
    Anne Marie

    SvarSlet
  2. Hej Anne Marie
    Tak fordi du tager dig tid til at skrive til os. Ja det er en rigtig god ide at bruge koglerne til optænding, jeg har også en kurv kogler stående ved min brændeovn. Det ser ovenikøbet meget dekorativt ud.
    Nej desværre har jeg ikke set nogle cedertræer her i mit lokal område. Cederkoglerne har jeg fået foræret.
    Vil du ikke være sød at fortælle os hvordan du har fundt vores blog.
    Mange hilsner
    Anna og Vibeke

    SvarSlet